...prodolzeno od
Moze ovde da postirame tutorijali i sl.... za bilo koj 3d softver....ako gi rasclenime kje go okupirame forumot
...Zbrushot e odlicen softver ali negovata prvenstvena namena e digitalno skulpturiranje, ima programot mnogu aspekti ali produkciski se koristi za detaliziranje na karakteri - creatures ili nekoi 3d objekti kako stubovi i sl...neshto shto bara da e detalno a 3d vo kadar... i na kraj teksturiranje.
Mislam deka vekje nema studio koe ne upotrebilo Zbrush plus sekoj creature na film poslednive godini e odraboten so nego.
Kaj nas eden od najdobrite majstori na temava e Marko Culev a bashka ni e clen ovde na forumov tako da bujrum neka educira i ovde
Bi napomenal samo deka produkciski procesot e sleden:se pravi osnoven low-poly 3d model najcesto vo drug 3d softver, mu se definiraat uv-a pa toa se importira vo Zbrush i se skulpturira vo detalji. Na kraj ne se exportira model tuku displacement mapa i normal mapa ( kojekoj ima postirano linkovi za dvete ) i istava se zdava vo prvata 3d aplikacija na low-poly modelot and hit render
Fintava e shto hi-poly 3d objekti se skoro neupotreblivi i nevozmozni za animiranje, pa se raboti so low to middle poly a na render se ima odlicen detalen zbrush rezultat.
Primer vo max
Za matte sepak profi alatkata e photoshop, dodeka teoretski ne samo zbrush tuku bilo koj image editing softver bi mozel da se upotrebi.
E sega za ucenje ubavo e covek da klikne od se po neshto i da si go najde interesot pa da prodolzi samo vo edna nasoka....eve do dve